Kdo může podat stížnost?
Kdokoli, kdo je nespokojen s nějakým jevem nebo situací v Nemocnici Milosrdných bratří.
Zákon č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování jako osoby oprávněné podat stížnost proti postupu poskytovatele zdravotních služeb při poskytování zdravotních služeb nebo proti činnostem souvisejícím se zdravotními službami určuje tyto osoby:
- pacient
- zákonný zástupce pacienta
- osoba blízká v případě, že pacient tak nemůže učinit s ohledem na svůj zdravotní stav nebo pokud zemřel
- osoba zmocněná pacientem.
Na koho se obrátit se stížností ?
Pokud jste nespokojeni s určitým jevem, obraťte se na vedoucího zaměstnance příslušného pracoviště. Pokud nevíte, o které pracoviště šlo, nebo máte důvod, proč nechcete svoji stížnost řešit s jeho vedoucím zaměstnancem, obraťte se na člena vedení nemocnice, pod kterého dotčená problematika spadá.
Stížnost lze podat písemně, ústně a v elektronické podobě také na:
Sekretariát ředitele nemocnice
Polní 3, 639 00 Brno
Úřední hodiny: 7.00-15.30
Kontakty:
Tel.: 543 165 348
Fax: 543 215 125
E-mail: pavel.piler@nmbbrno.cz
Mějte prosím na paměti, že v případě ústně podané stížnosti je nutno provést o tomto záznam. Stížnost šetří odpovědný pracovník nemocnice následně na základě písemně podané stížnosti. V případě, že ze stížnosti nebude patrné, čeho se stěžovatel domáhá, bude vyzván k upřesnění, ev. doplnění stížnosti v určené lhůtě. Jestliže se jedná o stížnost, k jejímuž vyřízení je poskytovatel nepříslušný, je povinen ji do 5 dnů ode dne jejího obdržení prokazatelně postoupit věcně příslušnému subjektu. O postoupení stížnosti je povinen informovat stěžovatele.
Kudy k nám
Adresa
Polní 3
639 00 Brno
Telefon
532 299 111 - Telefonní ústředna
532 299 *** - Provolba
532 299 110, 126 Vrátnice nemocnice
MHD
Zastávka NMB - tramvaj: 2, 5, 6, 82, N91
Zastávka Vojtova - tramvaj: 8, 10, N90